Hakkasin muusikaga tegelema 6-aastaselt, kui vanemad panid mu viiulit õppima. Esialgu ei tekitanud see minus erilisi emotsioone. Käisin muusikakooli korralikult lõpuni, kuid täiskasvanuikka jõudes hakkasin tasapisi mõistma muusika sügavamat tähendust enda jaoks. Muusika on keskkond, kus saame olla üleni meie ise. Väljendada emotsioone, mida sõnades tihtilugu ei oska. Saame leida oma hääle, olgu siis lauldes või mõne pilli vahendusel. Muusika on minu jaoks lõputute võimaluste maa, kus pole õiget ega valet, vaid iga inimese unikaalne, autentne eneseväljendus. Seal, kus lõpevad tehnilised harjutused ja korrektsed noodid, algab minu jaoks kõige tähtsam - õpilane ise. Muusikatunnid püüan sisustada vastavalt sellele, mis konkreetsele huvilisele hetkel kõige vajalikum ja sobilikum tundub, olgu selleks siis motoorika harjutamine, konkreetse pala õppimine või hoopis improvisatsioon.
Kvalifikatsioon: helilooja bakalaureus, rütmimuusiku kutseharidus, hääleseade õpetaja sertifikaat, (psühholoogia täiendharidus (omandamisel))